اسلایدر

اسپیکر فیلیپس برای تمام اندرویدی ها
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

بعضی ها مانند شرکت فیلیپس معتقد اند تفاوت زیاد در محصولات اندرویدی دردسر ساز است. سخت افزارهای مختلف، طراحی متفاوت، روش های مختلف برای اتصال و… البته از نگاه خیلی های دیگر هم این یک مزیت برای داشتن انتخاب های گوناگون به حساب می آید و اصلا عیب نیست.

به هر حال شرکت فیلیپس می گوید که متوجه این مشکل شده و در جدیدترین محصول اش قصد داشته همه اندرویدی ها را راضی کند و این اسپیکر جدید می تواند به تمام دستگاه های اندرویدی موجود در بازار متصل شود. اما اگر نتیجه کار فیلیپس را ببینید شاید خنده دار به نظر برسد.

اسپیکر AS851 یک محصول ۳۰ واتی است و به همراه دو مدل کوچکتر دیگر وارد بازار میشود. فیلیپس می گوید که مشکل اصلی این بوده که تلفن های اندرویدی دارای پورت میکرو یو اس بی در شکل های متفاوتی هستند و طراحی یک پورت که به تمام محصولات بازار بخورد کار پیچیده ای بوده است. در نهایت آنها یک پورت متغییر ساخته اند که می تواند به تمام تلفن های اندروید متصل شود. اما قسمت خنده دار ماجرا اینجا است که آنها موفق نشده اند کار پخش موسیقی را از طریق آن پورت انجام بدهند و با اتصال گوشی به اسپیکر فقط آن را شارژ می کنید!

حالا برای پخش موسیقی باید چه کنیم؟ اینجا است که باید از بلوتوث کمک بگیرید! بله برای پخش موسیقی باید اپلیکیشن مخصوص فیلیپس را روی تلفن اندرویدی تان نصب کنید تا پخش را از طریق بلوتوث انجام بدهد. و در نهایت اگر از قیمت ۲۰۰ یورویی این اسپیکر مطلع بشوید احتمالا هیچ ایده ای ندارید که چرا چنین محصولی قرار است با این همه سر و صدا وارد بازار بشود؟

کاربران اندروید همین الان هم می توانند با تنوع قیمت بسیار زیاد و البته ارزان تر اسپیکر های بلوتوث را در بازار تهیه کنند و آنها به خوبی با انواع اپلیکیشن های پخش موسیقی اندروید کار می کنند و برای شارژ هم کافی است که تلفن را به شارژ اش متصل کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, :: 19:31
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.